me not you!

Thursday, August 22, 2013

Allahummansuri islam~


In the name of Allah..
assalamualaikum..
hati ni da tak tertahan lihat kekejaman yg berlaku sekarang ni..
di syria, palestine dan skrg mesir!
sayu sangat melihat mereka..
macam2 cara mereka lakukan untuk bunuh umat Islam..
sedih sgt tengok ank2 kecil, wanita2 yg terbunuh..
mereka bukan shj bunuh tapi menyeksa mereka..
mmg..mmg hamba ni sgt lemah Ya Allah..
tiada daya dan upaya melainkan kau ya Allah..
hambaMu ini tak mampu nk buat ape2...
kami disini Kau limpahkan dgn pelbagai nikmat..
tp masih lg merungut2.. dan tak pernah puas dgn ape yg diperoleh..
kesyukuran tu amatlah sedkit... semua sudah tenggelam dgn dunia masing2..
ya Allah bantulah saudara2 kami di sana..
kami x punyai apa2 melainkan iringan doa dan air mata shja..
kami tau itu tak cukup,, tp kami lemah ya Allah untuk melawan mereka.
kami hanya berharap akan pertolongan Mu...
kau utuskanlah tentera2 mu sbagaimana kau utuskan tentera ababil menghancurkan tentera musyrikin..
hancurkanlaah mereka..binasakanlah mereka!
aameen ya robbal alamin...
------------
kpd kite yg masih menghirup udara segar ni..
masih melihat laut yg masih biru dan bknnye lautan darah..
masih mampu untuk tersenyum dan gelak ketawa..
selalu2 lah ingat nasib saudara kita yg meraung, menangis, meminta tolong di sana..
sbenarnya nikmat yg kite ade ni pon satu ujian,, nk tgok hambannya syukur atau kufur..
sekelip mata je nikmat tu boleh hilang..

I beg to all Muslim all over the world to keep pray n pray..
for our relatives there..
they need us so much....
Dun worry bro n sis there're jannah waiting for u'll there..
because you are SHUHADA' 
JUNDULLAH LI JIHAD FISABILILLAH...

wassalam..



in syria..