me not you!

Friday, August 24, 2012

imtihan waiting...

assalamualaikum...
hal antum fi sihhati jayyidan??
wa ana Insya Allah aidhon..alhamdulillah
---------
lama sudah tidak bersua..
walaupun sudah enam hari raye.. tp tak terlambat kan nak  wish
SELAMAT MENYAMBUT EIDULFITRI...
KULLU AMIN WAANTUM BIKHAIR,,,
TAQABBALALLAHU MINNA WA MINKUM...
---
Na susun sepuluh jari na minta maaf sangat2 kat semua yang mengenali sepanjg kite berukhwah..
walaupun dari utara, selatan, timur, mahupun barat..
kot2 ada owg afrika yg penah kenal diri ni...kot femes sgt ke..
tp knp kt afrika?? hok aloh..
tak keysa..diri ini memg tak lepas dari kekhilafan,,kesalahan..
yg perasan ke tak perasan ke... da lame ke yg akan datang..
harap dapat dimaafi.. -0-0- yup! tak lupe kepada sahabat yg tersayang..
qema,,hasna,, syaima'(hai!),, chepa,,ain,,daya,, daq2 dom...
umi,,wani,,mimi,,farahani,, min,, myrak,, sume2 la..
halalkan sume mknn yg sudah terdigest dalam perut nihaa...
terima kasih byk2..
=============================
k,,k,,,STOP!
ari raye ko da lame abes..
tuhaa...sejarah memanggil.. bio,, fz,, kmia,, qs..

aten!!!!!!    aten!!!! atennnnnnn!!!!
ko da lame tak bukak aq...
bile ko nk bce buku haa...
trial tggl tge ari lg..
tak sedau lg ke hAAAAAA????
 tulah msalah duk umah..
aku benti2 raye... ayitu pon umi ajak aq tolak dok le uma sorg2..
tape2 korbankan duet raye tu,,,
dlm hati(hua~~~ duetkuuu....)
tulaahh....apepon... DOAKAN SAYA NAK TRIAL Nieyh..
tadah tgn,,kite doa same2 ea....
Bismillahirrahmanirrahiimm..
-Ya ALLAH YA RAHMAN permudahkanlah kami untuk menjawab peperiksaan dengan mudah..
-semoga jawapan yg kami berikan merupakan jwpn yng mantap
-semoga kau lembutkan hati pemeriksa untuk menanda jwpn kami ketika hatinya sdg gembira
-jauhkanlah kami dari melakukan kesalhn2 yng remeh temeh..
-kembalikanlah ingatan kami terhadap setiap tajuk yang telah kami pelajari.
-Sesungguhnya kami menunutut ilmu kerana -Mu yaAllah..

amiin ya rabbal alamin...

ok..selamat berimtihan semua..
bittaufiq wannajah!!!!


sahabat fillah